בהתאם לחוק הגנת הצרכן, התשמ"א-1981 ("החוק") ולתקנותיו, לקוח רשאי לבטל עסקה.
לטופס ביטול עסקה >>
בכל מקרה של סתירה ו/או אי התאמה בין האמור בתנאים אלה לבין הוראות החוק, תגברנה הוראות החוק.
- פרק זמן לביטול הינו מיום עשיית העסקה ועד 14 ימים מיום קבלת המוצר נשוא העסקה או מיום קבלת המסמך המכיל את הפרטים המנויים בסעיף 14ג(ב) לחוק (לפי המאוחר מבניהם).
- על אף האמור לעיל, לקוח שהוא אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש רשאי לבטל בתוך 4 חודשים מיום ביצוע העסקה, מיום קבלת המוצר נשוא העסקה או מיום קבלת המסמך המכיל את הפרטים המנויים בסעיף 14ג(ב) לחוק, לפי המאוחר, ובלבד שההתקשרות בעסקה כללה שיחה בין נציגי האתר ללקוח, ובכלל זה שיחה באמצעות תקשורת אלקטרונית.
-
ביטול עסקה יתבצע באמצעות משלוח הודעת ביטול (להלן: "הודעת ביטול") באחת מהדרכים להלן:
- בדואר אלקטרוני: contact@skechers.co.il
- בדואר רשום לכתובת: המלאכה 8, חולון (עבור: סקצ'רס פוטוור בע"מ)
- בוואטסאפ: 054-8280646
- טופס ביטול עסקה
- במידה שביטל לקוח עסקה לפי הוראות תקנון זה שלא עקב פגם במוצר שרכש, רשאית החברה לגבות דמי ביטול בשיעור שלא יעלה על 5% ממחיר המוצר או 100 ₪ – לפי הנמוך מביניהם. הלקוח יציין בכל הודעת ביטול את שמו ומספר זהותו.
- ככל שהלקוח קיבל את המוצר נשוא הביטול, עליו להעמידו לרשות החברה במקום שבו נמסר. אם הביטול אינו עקב פגם או אי התאמה – על הצרכן להשיב את המוצר לכתובת החברה, על חשבונו.
- החזר כספי יבוצע באמצעות זיכוי כרטיס האשראי בו בוצעה העסקה או באופן התשלום המקורי, לא יאוחר מ־14 ימים ממועד קבלת הודעת הביטול.
- זכות הביטול לא תחול על טובין שיוצרו במיוחד לפי דרישת הצרכן, טובין פסידים, טובין הניתנים להקלטה/שכפול שנפתחו, מידע כהגדרתו בחוק המחשבים, או טובין שאין להחזירם לפי דין.
- לשמירה על שלמות המוצר, מומלץ להחזירו באריזתו המקורית, שלם וללא פגם מכל סוג.
החלפות
- זיכוי/החלפת מוצר, בצירוף חשבונית או פתק החלפה בלבד, יתאפשר עד 14 ימי עסקים מתאריך קבלת המוצר, בתנאי שתווית המחיר לא הוסרה, המוצר והאריזה שלמים, ולא נעשה בהם שימוש.
- זיכוי לקנייה ברשת תקף ל־24 חודשים לפחות ממועד ההנפקה, ובאחריות הלקוח לשמור עליו.
לכל שאלה ו/או הבהרה ניתן לפנות לשירות הלקוחות:
מייל: contact@skechers.co.il
וואטסאפ: 054-8280646
סקצ'רס פוטוור בע"מ (ח.פ. 515493070)